Blogy Blbne.cz a Svetu.cz budou k 16.08.2025 zrušeny. Díky AI a blokování reklamy nevydělají ani na doménu natož na server. :(


Článek ***

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: ***

27. 05. 2009 - 22:43

infikovana-houba*: já taky občas kvasím(Ottův naučný slovník: kvasím je slovo mého druhu, vzniklo na začátku mé doživotní puberty. má vyjadřovat něco jako neuvěřitelně střádající se vztek, hořkost a občas pláč, který pak vykvasí...-vypění)

A víš...velmi mě štve, že když pak vykvasím a skutečně tohle někomu řeknu nebo napíšu nebo tak...zjistím poté, že pouze má vznětlivá nálada tomu dodala takovou dramatičnost a ze mě je pak naprostý idiot, přestože jsem si myslela bůhví jak mi není ublíženo...upřímně doufám, že z tebe idiot nebude, protože ze mě je vždycky a naštve mě to ještě víc...ehm...

PS: mám tě ráda... a ten kdo tě rád nemá...hmmm...na toho hodím vajíčka jo?

---
infikovana-houba.svetu.cz

28. 05. 2009 - 18:09

pajenka: Víš, jenže tohle není v procesu kvašení, tohle se fakt děje ...
Když se na to koukám teď, ten po tom co jsem to napsala ... souhlasím sama se sebou a to mě na tom nejvíc štve...

Děkuju moc, že tu jsi!
Vajíčka...jo

---
pajenka.svetu.cz

29. 05. 2009 - 12:34

romča: Ahoj, prosím, s těmi vajíčky opatrně (viz aktuální text u mě na blogu). Zezačátku to možná někomu mohlo připadat vtipný, ale teď už jde o základy státu, o napadání podstaty tzv. svobody a demokracie! R.

---
pompo.svetu.cz

29. 05. 2009 - 14:39

infikovana-houba*: nu nic...já to psala teprve před tím, než to přehnali chápeš? Ale vtipný to bylo...to jakože fakt... to poslední i zamrzelo, ale stále souhlasím s tím, že vajíčka jsou pořád jenom vajíčka, lidé se nechali strhnout davem a paroubek si to zasloží, takže nevim proč to jakože hrotit...svoboda a demokracie se v tonhle státu teprve zasidlují řekla bych a spíš než vajíčka by se měla věnovat pozornost prezidentovi NKÚ, kterýžto prohířil peníze úřadu za svoje věci a teď se ještě odvolává...no chápeš to? prezident nejvyššího kontrolního úřau je teď sám kontrolován...vážně mi to připadá mnohme závažnější než vajíčka...

---
infikovana-houba.svetu.cz

29. 05. 2009 - 15:05

romča: No mně připadá závažný obojí. Paroubek si to nezaslouží. Zaslouží si, aby ho lidi nevolili, ale ne takovýhle primitivní chování, protože když z těch několika stovek recesistů pár nejortodoxnějších na podzim vajíčka vymění za šutry a za rok třeba za střelný zbraně, tak už se tak smát nebudem... Vajíčkama to začíná - a nikdo neví, kde to skončí. To, že dnes v Č. Lípě házeči házeli vejce už i po policistech, mi opravdu přijde jako kriminální delikt a ne sranda! Nechat se strhnout davem není žádná omluva. A Paroubek je taky jen člověk - není rozhodující, na koho se hází - Ty řekneš, že si to zaslouží, někdo jiný řekne pravý opak. A kdo rozhodne, kdo z vás má pravdu?! Nene, takhle se svoboda a demokracie nebudují... R.

29. 05. 2009 - 18:37

infikovana-houba*: pár vajíček a všicni hovoří o násilí o demokracii a bla bla bla! promiň, ale teď to taky trochu přeháníš...šlo o pár vajíček...já osobně bych je hnala vajíčkama třeba až do nemocnice, kde by musel nebohý rath zaplatit poplatek... tady nejde o to, jestli se příští rok bude házet šutrama, tady jde o to, že se konečně někdo ozval...někdo se ozval a ty oranžový prasata aspoň ví, že to nebudou mít lehký...já nechci ve vládě paroubka, ani kohokoli jiného z té strany. o to mi jde a je mi jedno, co si kdo myslí...

PS: díky že mě nezabiješ skrze písmenka a že mě nebudeš proklínat do konce života...jsem ještě malá a nevinná...ale názor mám to teda jo.

---
infikovana-houba.svetu.cz

29. 05. 2009 - 19:06

romča: Jsem odpůrcem jakéhokoli násilí, a proto jsem odpůrcem i primitivního házení vajec, které má snad nahradit absenci skutečných argumentů proti Paroubkovi či Rathovi? Ne, Tvé řádky mluví za Tebe samu a máš na svůj názor samozřejmě právo, ale jsi setsakra mimo. A pár vajíček? Pár vajíček, která zničila aparaturu a nadělala (jen v tu středu) škody za půl milionu korun? Jak dobře píše Ivana v reakci u mě na blogu - kdyby ty vejce radši ti nevychovanci rozdali chudým! R.

29. 05. 2009 - 19:55

infikovana-houba*: dobrý dejme tomu, že jsem mimo, to nevyvracím, ale nemůžeš tvrdit, že házení vajec je násilí...Váš co je násilí? znásilňování, vraždění, bití...myslíš, že má snad někdo kvůli vajíčkům modřiny? a netvrď mi, že vejce jsou násilí, protože to je lež a jenom tady u nás v republice se pojem násilí dostatečně neujasnil...v těch velkotovárnách o kterých psala zuzi,pise, že tam ženy šijí od ráda do večera a že tam jsou prakticky týrany, tam se děje násilí...ne tady u nás prostřednictvím vajíček...

řekl jsi primitivní házení vajec...které má snad nahradit absenci argumentů...? wtf? nestačí, že zastávají naprosto neuvěřitelně tupé a primitivní názory jeno aby byli proti ods? to nestačí? já nevím, co by mělo být tím nenapadnutelným argumentem, jenže stejně tak se můžeš snažit zničit komunisty a žádný nenapadnutlný argument nenajdeš...ano...u nás komunismus byl, byla to doba absurdní, divná a zlá, jenže na to by ti milí hoši řekli jen, že oni s tím starým komunismem nemají nic společného...atd. takhle nenajdeš žádný argument...

podívej...sám paroubek tuhle v nějakém viedu povídal, že má prachu jak natento...a proto si myslím že jemu půl miliony nic neudělá...nebo komukoli jinému z vlády...kromě toho že ty prachy tam cpu občani...ehm...
a vajíčka chudým je fakt skvělý nápad, jenže by nebylo o čem psát, diskutovat a neupozornilo by se na to, že existují lidé, kteří nesouhlasí s paroubkem.

---
infikovana-houba.svetu.cz

29. 05. 2009 - 21:03

romča: Je mi líto, neshodneme se. A teď už téměř na ničem. Je to násilí. Možná ne tak silné, jako to, které popisuješ (je to násilí jiného druhu), ale je to násilí. Násilí je cokoli, čím působíš druhému újmu, s níž nesouhlasí. Nemluvě o tom, že i nešťastně hozené vejce Tě může na nekrytých místech těla - byť lehce - ale zranit. A jak jsem napsal výše - jde o princip. Vajíčky to začíná a nikdo nemůže vědět, čím to skončí. Ve středu naházeli stovky vajec na Paroubka, dnes už házeli vejce i po zasahujících mužích zákona, kteří třeba s tím Paroubkem vůbec nesouhlasí. To je pořád jen forma nesouhlasu s ČSSD? Nebo je to prachsprostá nevychovanost? Já říkám b) je správně!
R.
PS: komunismus u nás nebyl. Nebyl dosud nikde na světě. Nestačí, že to tak někdo pojmenuje, klíčové je, jestli to atributy tohoto společenského zřízení v praxi skutečně naplňovalo či nikoli. A to nenaplňovalo. Ano, byla to doba svým způsobem absurdní, divná a zlá, ale to je ta dnešní - jiným způsobem také. A v lecčem ještě absurdnější, divnější a zlejší. V jiném zase lepší. Každá doba má svá pozitiva i negativa. Jde o to posbírat ta pozitiva a dát je dohromady. A pak můžem jít směrem zlaté střední cesty, cesty rozumu. Cesty, na které nebude třeba ani vajec, ani nesnášenlivosti, která - bohužel - z Tvých posledních příspěvků čiší. Přesto přeji pěkný večer.
PPS: Omlouvám se Páje, myslel jsem, že budeš na mou první reakci spíš případně odpovídat u mě na blogu v článku k tomuto tématu určeném (proto jsem na to odkazoval). Takže bude-li Pája souhlasit a je-li to technicky možné, navrhuji tam tuto větvi příspěvků přenést, protože jsme se posunuli jinam, než o čem byl Pájin původní příspěvek.

---
pompo.svetu.cz

29. 05. 2009 - 21:24

pajenka: Mě to tady nevadí,jenom tu pokračujte ... já k tomuhle sice nemám co říci, ale ráda si přečtu názory lidí ... a když je to u mě, tak nemusím aspoň chodit daleko...
Takže pokračujte vřele dál

---
pajenka.svetu.cz

29. 05. 2009 - 22:22

infikovana-houba*: no jistě...neznáš mě a tvrdíš, že ze mne čiší něco, co je mi cizí a přece lidkosti velmi blízké...jenom kvůli vejcím, která ty považuješ za strašlivé násilí a za prohřešky...mě to nevadí, naučila jsem se tolerovat dle mého úsudku špatné a nehorázně neoprávněné názory. vlastně mě to baví...myslím si, že jsi o dost chytřejíš, než já a vyspělejší a starší. ale já se časem poučím a pochopím třeba, že vejce jsou násilí a házení jimi je projev jistého způsobu zla...teď jsem přesvědčena o opaku a slouho pravděpodobně budu. díky že máš trpělivost číst to, co jsi četl a co ti pravděpodobně bylo proti srsti a z čeho čišelo násilí... Otázkou zůstává jen kdy na to přijdu, žes měl pravdu...možná že na to nepřijdu a v tom případě je tahle diskuze vážně zbytečná..ale snažil ses spáchat dobrý skutek...snaha se vždyckly cení...

PS: to pajenka: vždycky považuji za nejlepší hovořit o problému na jednom daném místě v danou chvíli, takže to, že jsme ti tu psali něco, co úplně nepatřilo k tématu dokonale odpovídá mé povaze a musím s pýchou říci, že já se nezměním... možná proto se ti ani neomluvím, přestože by to bylo správné...

---
infikovana-houba.svetu.cz

29. 05. 2009 - 22:28

romča: Tak to na mě působilo. Je možné, že jsem se v Tvých politických prioritách mýlil, ale ten antisocdem odstavec tam na mě prostě jako plný nesnášenlivosti skutečně působil.
Co se týče trpělivosti - jsem rád za diskusi s každým člověkem - ať je mu 15, 35, 50 nebo 80. Každá skutečná diskuse člověka obohatí. A mě názory a přístupy teenagerů zajímají neméně než třeba názory a zkušenosti důchodců.
Tak zatím.
R.

29. 05. 2009 - 22:25

romča: Jo a ještě 1 technická... Jsi-li taková zastánkyně ODS (pravice), jak z prostředního ODStavce dovozuji (mimochodem, na názorech ČSSD nic tak neuvěřitelně tupého a primitivního neshledávám - snad s výjimkou zahraničně-politické přilnavosti Západu za každou cenu), jak by se Ti líbilo, kdyby někdo z příznivců třeba MSD šel a začal na mítincích ODS házet vejce na Topolánka? Pominu-li, že bys asi řekla, že opakovaný vtip není vtip, ale zajímalo by mne, zda bys taky byla takhle shovívavá. Já jsem sice ostrý odpůrce ODS a Topolánka a pro změnu jejich/jeho názory a postoje považuju za neuvěřitelně tupé a primitivní (jenom proto, aby byli proti ČSSD) ale házení vajec na Topolánka a jeho příznivce či zpěváky, kteří mu přišli na akci zazpívat, bych rozhodně taky neschvaloval! R.

29. 05. 2009 - 22:31

infikovana-houba*: ne! v žádném případě nesympatizuji ani s jednou stranou, ale připadalo mi na místě to tam napsat...v žádném případě s topolánkem nesouhlasím stejně jako s paroubkem...a ty vejce by se mi u nich líbily sice méně, ale také bych hájila ty, kteří házeli..použila bych ty samé argumenty...ať už vám to všem připadá hloupé nebo nesmyslné a můj názor vám připadá neuvěřitelně povrchní a vůbec všelijak zlý, nesuďte mne příliš příkře neb jsem ještě mladá, světa neznalá a evidentně hloupá.

---
infikovana-houba.svetu.cz

29. 05. 2009 - 22:38

romča: S Tebou je těžké skončit Nejsi ani povrchní, ani zlá, ani hloupá, jsi jen svým způsobem ovlivněná většinovým masmediálním negativistickým referováním o Paroubkovi a jeho straně, ale to Ti nelze mít za zlé (zejména s ohledem na jeho občasnou nadutost, kterou těm pravicovým masmédiím nahrává). Logika Tvých argumentů sice občas postrádá jakýkoli smysl, ale snad za to opravdu ani nemůžeš. Nicméně na věk bych to nesváděl. Znám 16leté geniální bytosti i 40leté úplné tupce - o věku to fakt není. O (ne)zkušenosti trochu ano, ale taky to není všechno. Tak juž fakt pro dnešek ahoj. R.

29. 05. 2009 - 11:30

romča: Ty a tlustá? To ten dotyčnej musí na tom bejt hodně špatně. Ať jsi, kdo jsi, netolerantní člověče, posílám Tě k očnímu. A pak na odvykací kůru Pájí, drž se! R.

---
pompo.svetu.cz

29. 05. 2009 - 21:43

tyna®pismenkuje.cz: Ve spoustě věcech teď musím souhlasit s Romčou. Já to vidím nějak takhle... kdyby se to stalo jednou, jedno vajíčko, tak se zasmějeme a možná si řekneme "vejce na Paroubka!"... hihi... dobrý. Ale tohle na Andělu už bylo opravdu moc. Nebyla jsem tam... ale sprcha vajec, kterou jsem v televizi viděla mluvila za vše. Tohle není vyjádření nesouhlasu, či názoru... názor se přece vyjadřuje jinak! A každý člověk ať nám připadá hloupější a protivnější sebevíc si zaslouží abychom k němu měli úctu. Začalo to jedním vejcem a skončilo to takhle... obava, že to bude ještě horší je tedy naprosto na místě! Nemluvě o jistém pánovi, který si stěžoval, že jen hovořil s někým z ČSSD a přiletělo na něj hovno! To je vyjádření názoru? No fuj! Studenti kteří na záběrech napadali důchodce... Tohle směřuje někam... kam si snad ani nechci domýšlet, ale nic dobrého z toho nevzejde.

---
tyna.pismenkuje.cz

29. 05. 2009 - 22:18

romča: Přesně. Když po sobě někdo vejce házet chce navzájem - něco jako jsou třeba bahenní zápasy či podobné zvláštní adrenalinové záležitosti, je to věc obou, všech zúčastněných, ale jde-li o atak někoho, kdo jen přišel vyjádřit svůj názor, poslechnout si politiky, aby posoudil, co zamýšlejí dělat v EP, když tam chtějí být zvoleni, je absurdní z toho dělat nějakou jako manifestaci proti Paroubkovi, kterou notabene odnesou i kolemjdoucí. A já vím od několika lidí, kteří tam byli - a nejsou Paroubkovi sympatizanti, že to odnesli. A jak je vidět, ani prezidentovo rozhořčení nepomohlo a dnes se házelo znovu - tohle opravdu může být lavina, kterou už nikdo nezastaví - a navíc tohle není svoboda a demokracie, ale anarchie a bordel!
R.
PS: Hezký večer všem, jdu dom, mam toho tak akorát po krk od dopoledne. A to jsem měl jít na party ke 100. repríze Carmen, jenže nedodělaná práce zase vyhrála...

29. 05. 2009 - 22:27

infikovana-houba*: zase já...ano...už naposledy a ten příspěvek pod tvým hodlám okázale ignorovat, protože autor už to se mnou pravděpodobně vzdal a já také...chci ti jen říct, že celá tahle aféra je přehnaná a zase jen samé kdyby coby...nechci domýšlet...za pár leto to bude...kecy...to co je teď je důležité a co bude je naprosto nepředvídatelné...mě osobně připadá důležitější než vajíčka otázka rasismu v ČR, která se evidentně neřeší a všichni řeší čssd namísto toho aby se lidé věnovali něčemu mnohem horšímu, povrchnějšímu a strašlivě odpornému problému....naše politika se hroutí na vajíčkách...inu dobrá. je mi líto, že to tak je a že nikdo neházel vajíčka po klausovi po jeho výroku o globálním oteplování nebo o lisabonské smlouvě...

---
infikovana-houba.svetu.cz

29. 05. 2009 - 22:32

romča: Nevzdal - přestože myslím, že nechceš rozumět argumentům "opozice" proti Tvému postoji. Samozřejmě, že boj proti rasismu je klíčový. Jenže i ta vajíčka proti někomu, s kým nesouhlasím, jsou svým způsobem rasismus. To, co by z toho mohlo vzejít, opravdu nemůžeš ignorovat. Každé příští se totiž rodí z toho, co je teď... R.